100%

100%

woensdag 23 november 2016

geluksvogel #2 Fleur

Hoi ik ben Fleur :)
Ik ben 22 en ik ben 2 maanden werkzaam bij De huiskamer van Kwintes als vrijwilliger. Ik ben m'n opleiding afgelopen jaar afgerond en heb besloten om een jaartje rust te pakken voor ik weer verder ga met m'n leven.
Mijn allergrootste talent is creatief zijn. Niet alleen met verf maar ook in m'n aanpak van situaties, zoals problemen oplossen. Ook ben ik liever lui dan moe, daarom bedenk ik altijd de makkelijkste manier om situaties op te lossen :p
Ik hoor vaak dat ik super goed kan tekenen en knutselen, en ja, als je dat met het gros van de mensen vergelijkt, dan klopt het wel dat ik het goed kan. Maar ik kan dit niet goed genoeg zoals kunstenaars dat kunnen. Dus ik zie het niet als een talent, behalve nu dan, als ik er over na denk… Want als je iets beter kan dat de gemiddelde mensen dan is dat een talent, denk ik.
Dus heb ik een talent? Ja! Ik ben geen Vincent van Gogh, maar ik kan beter schilderen en creatief zijn dan de gemiddelde mens en dat maakt dat mijn creativiteit mijn talent is !
Geloof in jezelf ! Want iedereen is ergens goed in!
Kusz xX Fleur <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten